Naisen logiikka

 Minä oon tässä taas pohtinu näitä elämän kiemuroita, että miten sitä pittää olla niin monimutkainen, vaikka oikeestanhan sitä naisena pittäis ajatella kaikki niin suoraan tai ainakin itestä sillä hetkellä siltä tuntuu. Niin... hmm... oletteko törmänneet samaan oireyhtymään?

Minä oon pohdiskellu tässä itekseni nyt monenlaista asiata. Mm. sitä, että mitä sitä on tullu elämässä tehtyä, mitä on nyt ja mitä sitä haluaa vai tietääkö sitä oikeesti kukkaan. Mulla se ainakin on meleko hepreaa...
 Ja että, mitä voi muuttaa vai pittääkö muuttaa ja mikä ois vielä kaikille hyväks.

Joskushan sitä vaan voi löytää itestään semmosia piirteitä, mitä ei ois osannu arvatakkaan ja sitte miettii, että mistähän tuoki johtuu. Joskus ihtesä mielen tutkiminen on ihan hyväks.

Sitten asiasta toiseen. Minä oon ainaki maailman paras toisten analysoija. Se on vähä tämän ammatinki varjopuolia, ku on tietoo niin, sitte sitä käyttää hyväks vähä joka tilanteeseen ja aina se ei oo hyväks. Kyllä kait kaikki naiset ossaa omasta mielestään ajatella aina mitä toinen ajattelee ja sehän on aina iha oikein. Eikö ookki?
No, ei tosissaankaan. Mun on vaan pitäny oppia, että sillä toisella voi olla asiat ihan hyvin, vaikka se ei koko ajan läpätä, niinku mää teen. Miehet nyt vaan ajattelee monasti itekseen ja sitte kö meet kysymään, niin sieltä voi saaha hyvän vastaanoton. Tai kyllä se voi hyvä ensin ollaki, mutta ko ite karhaset vähä lissää, niin jo on soppa valamis.Tunnistaksää näitä itessäs?

Mää oon ainaki justiin tuollanen, mutta onneks mää ite älyän sen. :D



Tää on mun miehen leikkaama juttu jääkaapin ovveen ja sitäkö kattoo, niin pistää aina naurattaa. Sitähän se on, ihan tavallista hommaa, mistä pitäs olla onnellinen ja olenhan mää.



Ja täällä ei oo ny mikkään parisuheonkelma, vaan mää oon nyt ihan itekseen pohtinu näitä asioita, että millasia eroja sitä oikeesti on naisten ja miesten välillä ja mitä sitä pittäis joskus iteki älytä, ennenkö toinen sen sannoo.

Ja tiedäthän sää sen, että tie miehen syrämeen käy vatsan kautta. Ainaki meillä! :)


Ja sitte loppuun vielä vähän kevennystä:


Saat tän suurempana täältä.

Ja kato vielä tääki! ;)



Lepposta pyhäehtoota Sulle!

Täällä lihat muhhii uunissa ja mää lähen kohta lenkille ja sitte me syörään!

Oo ihimisiks! ;)

-Anne-

Kommentit

  1. No niin, varsinaiset elämänohjeet naisväelle olit löytänyt ;) Näinhän meillä toimitaan, vai mitä? No höpöhöpölöpö ;) Mutta aikoinaanhan oli just noin! Mutta muistetaan, että se oli aika ennen meitä, se oli aika ennen kuin naiset kävivät töissä, opiskelivat, ajattelivat (luvan kanssa) ja HARRASTIVAT.

    Pyhäehtoota sinnekki ja ollaan ollaan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ollutkin hauskat ohjeet. Minua nuo jaksaa naurattaa vuodesta toiseen.:-D

      Poista
  2. Viivi ja Wagner on ihan huippuja! Ja nuo vinkit vaimolle on nin poskettomia että on ihan käsittämätöntä että ne on joskus kirjoitettu täysin tosissaan :D Niin se maailma muuttuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIkö vaan! Olen tehnyt noista vinkeistä pari hauskaa lahjaakin naisille skräppäyskirjan tyyliin. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit