Kevvään tuoksua

Yömyöhäsenä alan kirjottaa teille päivän fraasia. Otin nääs iltapäivällä "pienet"unet,niin nyt antaapi ootella.

Täällä on kuulkaa mökki vähäkö mennytten maja,ko mulla oli tännään se viimonen tentti ja keskityin pitkälti siihen. Onneksi huomenna alakaa vasta myöhemmin,niin ehtii aamusta jo siivouksen alottaa.

Tännään mulla on ollu eka päivä,milloin ois teheny mieli syyä muutaki ko dieettievväitä. Koulussa meni veen huominen vähä häneks ja sitte tuli näläkä,sehän ei muuta tarvi. Mutta,mää purin hammasta,laitoin hellaan tulet ja söin valamiiks tehyn salaatin,missä oli jo kuivaks menneitä lihapaloja päällä. Eihän se hääviä ollu,mutta söin ja join taas,palijo!


Purukumi on kans hyvä keino hetkeks. Sitte mää jätin tiskit siihen,otin lehen ja menin petille. Ja ihan vaan autuaana posotin toista tuntia. Sählypeli kutsui,mutta kylymä ilima ei. Mää OON Niin lämmön perrään!

Mää oon tässä maatessa saanu taas monta hyvvää ideaa,mutta niistäpä myöhemmin lissää.
Sitte mää kysyn vielä tuosta etellisestä jutusta,että olinko mää liian suora,ko kukkaan muu ko Pia ei uskaltanu kirjottaa? :-)

Nehän oli vaan mun aatoksia naisena olemisesta ja
naisten ja miesten ajatuseroista. Oon huomannu,että jostain syystä monella on menny viime aikoina ajatukset ristiin -liekö pakkanen sekottanu ajatuksia. :-)
Mulla on ainakin hyvä Mölli täällä
kotona,vaikken mää aina kaikkee älyäkkään.

Tässä vielä vähän kevään tuulahusta ajatuksiinne!
Ihanan kevväisiä ajatuksia sun syrämeen!
 
-Anne-

Kommentit

  1. No minulta oli kyllä mennyt tuo edellinen postaus ihan ohi...:)

    VastaaPoista
  2. Voi IIIIhania "narskuja"
    Tiiäkkö, välillä voi käsitellä vähän kiperämpiäkin aiheita...Mää ihailen sun tapaa päästää (ainakin osat) höyryä ulos, täällä roikutaan sekä ylä- että alamäessä :) Kivvaa päivää sulle Anne!

    VastaaPoista
  3. Ihanat narsissit! Mukavaa päivää Anne:)

    VastaaPoista
  4. Kyllä varmaan tulee keväinen olo, kun katselee noita narsisseja :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit