Kevättä rinnassa!


Voi teitä ihanuuksia taasen, mitä ootte menny kirjottaan tuonne etelliseen postaukseen! TE Naiset Ihanaiset! KIITOS! 
Mulla aina niin syvän sytkähtää ja tullee semmonen lämmin läikähys, tiiäkkö niinkö vettää suuta hymmyyn. Ihan väkisin.

Mulla on kyllä nyt totisesti joku entorfiini nyt ropassa, mikä jyllää. Ja siitähän mää tykkään! Ihan kympillä! Tännään mulla on ollu lepopäivä liikunnan suhteen ja ohan se vaan teheny hyvvää mun ropalle, ku saa vähä levätäkki. Huomenna mulla alakaa sitte se dieetti, että olokaas kuulosalla. Määhän en katos aio antaa periks.

Tännään kävin ostoksilla oikein kahen kassin verran. Mää en voi kovin tarkkaan teille paljastaa mitä kaikkee mun pittää syörä tai voin mää sen, mutta en sitte niitä määriä ja ohjeistuksia. Se sanotaan säännöis. :)

Mutta, voin kertoo että nyt mää syön paljo niitä kuulusia protskuja eli raejuustoo, rahkaa, munan valkuaista tahi keltuaista, vihreetä ja marjoja ja lihhaa monessa muodossa. Ja nesteitä litra tolokulla!
Jo on kumma, jos ei rupia tuo läski irtuammaan! 
Se mikä mua on harmittanu tässä rosessissa, että vaikka oon hikipäässä veivannu menemään, niin on vaan pari killoo tippunu syksystä, vaikka muuten kyllä näkkyy, että on emäntä kaventunu, REILUSTI. Muttako, sitä ois niin kiva nähä se lukema!
Vaihoin muuten aamulla vaakaan jo patteritki, ei auttanu. Netistä luin, että jos kovasti urheilee, niin paino saattaa noustaa, ku se kerrää nestettä, mutta roppa kuitenki kiinteytyy. Niin kait se on täytyny tehä, mullaki.

Ja emmää oo juonu niin paljo ku ois pitäny, että ehkä seki on vaikuttanu. No, joka sentistä pittää olla ilonen!

Mutta, nyt mää taas puhun omasta naamasta ja itestä!
Oon mää tännään teheny muutaki ko vaan peilannu.

Kuusi lens kartanolle ja meille tuli KEVÄT!



Tuolla takaseinällä ei oo oikeesti noita viiruja...












Ihanata iltaa Sulle!


Kommentit

  1. No, tsemppiä vaan vielä! Mulla oli tänään lounaana pihviä ja salaattia. Rehuja menee enemmän kuin laki sallii. Viljoja en syö nyt ollenkaan. Nälkä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Älä pidä itseäsi kuitenkaan nälässä. :)

      Poista
  2. Tsemppiä sulle kovasti huomiseen ihanainen! Kyllä sinä tuosta selviät, kun olet niin upea muutenkin, täälläkin koitellaan hoikistella, hengessä ollaan mukana :)

    VastaaPoista
  3. Voi reipasta, kun lähdit mukaan superdiettiin! Se vaatii kyllä sisua. Itse olin pari vuotta sitten gofatgo-dietillä, joka oli ilmainen. Jutan kehittämä sekin. Tsemppiä sulle paljon! Kirjoitat muuten todella mukavasti :) Tekstiäsi on hauska lukea :)

    VastaaPoista
  4. Tsemppiä superdieettiin! :) Varmasti selviät voittajana ja läskit häviää. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Mervi! Mulla ihan nousi suupielet korviin tästä kommentista!

      Poista
  5. Ihana ja reipas postaus, taas! Kyllä tässä väkisinkin tempautuu mukaan kevätinnostukseen. varmasti onkin niin, että aluksi mittanauha on parempi kaveri kun tuo vaaka...Pian on läskit muisto vaan ;)

    VastaaPoista
  6. Muista sekin että lihas painaa enemmän kuin läski, joten sitä mittanauhaa kannattaa uskoa enimmäkseen. Toivotan sulle oikein paljon tsemppiä projektiin, hyvillä eväillä olet liikkeellä! Ja teillä näyttää muuten tosi kivalta...!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit