Siul on oikeus siun ommiin tunteisiin!



Hei pitkästä aikaa!

Enhän minä teitä oo unohtanu, mutta ko on muka ollunna niin muuta ohojelmaa... kuvia oon napsinu jemmaan ja ideoita on kyllä pukannu. 
Tiedättekö, että tää painonpudotus/kevennys elämäntapa on saanu myös paljon muuta aikaan!
Mulla on hirvee tarve päästä KAIKESTA ylimääräsestä tavarasta eroon!!

Oon vieny myyntiin jo kassi- ja laatikkotolokulla tavaraa ja aina sitä vaan riittää! Onkohan meillä joku luukku, mistä sitä joku työntää lissää? :)
Ja minä oon muka vuosien aikana hävittäny PALJON TAVARAA... 


Olen ollut nyt siellä vuodeosastolla harjoittelemassa (oikeeta työtähän me siellä tehhään...) ja TYKKÄÄN! Hoitoalalla on omat hyvät puolensa, kun on viikollakin vappaita, mutta illasta aamuvuoroon meinaa olla mulle aika kova juttu. Kahtokaas, ku määhän en ossaa rauhottua nukkumaan ja sitte aamuyöstä herräilen kahtommaan kelloo, että herräänkö varmasti. Mutta, joka päivä oon silti ollunna tiitterä! ;)

Nyt vappaapäivänä mää oon vaan raivannu ja raivannu ja raivannu ja miettiny ja miettiny, että mistä tätä tavaraa tulee... :D Eihän siinä mittään, ko mää laittasin ne sitte samalle paikalle, mutta ko raivaa, niin on samalla vähän mukava vaihdella ja uudistaa ja raivata, laittaa kiertoon ja ja...

Kerroin aiemmin, että meillä tullee näkymään vihreetä ja turkoosia. EI YHTÄÄN TUNNU SILTÄ! 
Nyt ku oon kevyempi, niin haluan vaan valkosta, valkosta, mustaa ja valkosta. Ja ihan pikkusen vaaleanpunaista ja jottain...
Mulla on kuulkaa jo tosi monta hyvvää maalausidea, ku saan vaan aikaa sille järjestettyä.


Callen kamarissa mää heitin sängyn toiselle laijalle ja kaapin toiselle... ja argh!! Löysin sängyn alta taas pari laatikkoa perintövalokuvia... :DD
Olen nääs saanut vaatehuoneen raivattua, pitääpä siitäkin laittaa kuva...
JA SIELTÄ LÄHTI... PALJON!!

Pistin ihan kaikki verhot, liinat ja muut tekstiilit, joulukoristeet, pelit kiertoon. Siis ihan kaikki sellaiset, mitä ei ole muistettu, ei käytetty, ei tykätä... ja älyttömän hyvin on mennyt, ku laittaa hinnan kohalleen. Tarkotushan on saaja pieni voitto- mutta päästä tavarasta erroon!

Kesän suru-uutisen myötä meillä on paljon sellasta tavaraa, mitä ei oikeen tiiä mihin laittas. Ku ei voi hävittääkkään ja johonki pittää jemmata... no, nyt ne on vaatehuoneen ylähyllyillä... odottamassa.

Niin, tuosta kuvasta... pääsin tähän asti... ja sitten tuli TAVARAÄHKY! ARGH! En tiedä, mihin laitan, mitä teen, väsyttää, ahdistaa... siis huoneesta ulos ja ovi kiinni... jatkuu toisessa jaksossa...
Tulleeko sulle koskaan tämmöstä?


Sain Puuhkapellon Pialta jo aikoja sitten tämmösen blogipaikkahaasteen ja tässä se tullee! Onpa tärähtäny kuva, mutta idea näkkyy... eli tää sohva on se paikka, missä näitä tarinoita pukkaa...
Ylleensä istun vielä toinen jalaka suorana tuossa "lisäosan" päällä reteesti ja Calle on mun kaverina, niinku nytki.
Joskus mää blokkaan ihan vaan sängyssä maaten Lumialla... :)



Niin ja se mikä tässä on ny kuitenkin parasta, niin mää oon -5kg kevyempi!! Ja oon muuten kokkeillu syyä nyt viikonlopun aikana vähän muutakin, eikä haitannu yhtään. Paino tippu silti, ku piti määrät samoina. Ja nyt musta niinkö itestäki tuntuu, että mää oon kevyempi. Se on kato tuo läski, ollunna niin kauan tässä pinnassa, että sitä ei ite meinaa heti tajuta, ku siitä jottain lähtee... Mutta, kuvittele 5 killoo!!





Ja muista:


Ihanata maanantai-iltaa!!

-Anne-








Kommentit

  1. Hyvä sie!!!!!!!!!!!! Onnea hienosta tuloksesta. Minulla on nyt se vaihe, että tekisi mieli vaikka mitä, mutta ei auta. En anna periksi.

    VastaaPoista
  2. Voi mahoton millä vauhdilla oikein kevenet....Onnea vaan valtavasti..:)

    VastaaPoista
  3. Meillä on varmaan myös sellainen luukku jossain... ;-)

    VastaaPoista
  4. Minullekin tulee ajoittain tavaraähky, mutta se on nopeasti ohimenevää;)
    Itsekin vuorotyötä tehneenä, inhosin illasta aamuun menoa. Illalla töiden jälkeen ei heti nukuttanut ja koko yö meni kuin jossain horroksessa, että heräänhän varmasti kellon soittoon enkä myöhästy...Oli sitten tosi virkeä olo kukonlaulun aikaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samaa olen ajatellut, hyvä psyyke pitää olla, että pystyy tätä tekemään...

      Poista
  5. Onnittelut ja halit 5 kilon pudotuksesta Anne!!!
    Tavaraähkyä ajoittain mullakin, mutta toisena päivänä saatan halutakkin laittaa niitä taas esiin, hullun hommaako?!
    Minäkin olen tehnyt aikoinani vuorotyötä hoitoalalla ja juurikin illasta aamuun oli kaikkein raskainta.
    Mukavaa harjoittelujaksoa sinulle ilopilleri ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kiitti!
      Käynpä kurkistamassa haastetta!

      Poista
  6. Niin... ja blogissani olis haaste sulle ;)

    VastaaPoista
  7. Tavaraähkyä on täälläkin, etenkin lasten pieneksi menneitä vaatteita on ja paljon sekä luistimia, suksia ym. Eli tuttua on! :) Varmaankin vien niitä punaisen ristin konttiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kumma, kun nykyihminen tarvitsee niin paljon tavaraa ympärilleen...

      Poista
  8. Kiva kodikas bloggauspaikka! HURJASTI oot tiputtanut, ONNEA!
    Tavaraähkyä on kuulemma liikkeellä ;) Minähän oon varsinainen hamsteri! Yritän saada kuvatuksi ja myyn (toivottavasti) pois blogissani, kirpparille olis kiva viedä, mutta ko ei oo sitä aikaa...
    Ja kiitos Anne, ihanasti olit käynyt kirjoittamassa blogissani <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!
      Laitahan kuvia, niin katsotaan mitä saadaan kierrätettyä. :)

      Poista
  9. Onittelut <3 Oli niin mukavan positiivinen postaus etyä nyt voin mennä hymyissä suin unten maille ;)

    VastaaPoista
  10. Aivan mahtavaa! Sulla tuo paino tippuu kovalla vauhdilla! Mulla sama vauhti päällä, kotona syynätään joka paikka ja uutta ideaa pukkaa sisustukseen :) Mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kirjoitit! Ajatukset lämmittävät sydäntäni!

Suositut tekstit